\ بی شک معجزه ای در راهست..!

چه زیباست که در اندیشه‌مان

          دوست داشتن‌ است…

چه شادی‌بخش است

                    وقتی نگاهمان می‌خندد.

چه مست می‌شود این دنیا آنگاه که…

                              دلمان پر از امید به فردایی روشن است.

من می‌دانم

از همین صبح زیبا…

از این گنجشکانی که رقصان آواز می‌خوانند…

از این صدای گذر آب در نهر کوچک زندگیمان می‌دانم

آری، امروز روز خوبی‌ست…

       

   بی‌شک معجزه‌ای در راه است!!



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت15:25---25 بهمن 1393
من چاییم سرد شد
این مطلب رو یادم اومد
بهترین آدمهای زندگیت کسانی هستند که وقتی با آنها هستی چاییت سرد و دلت گرم میشود


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:36---18 دی 1393
این ساقه طلایی دیوث بسته بندیشم غمگینه لامصب !!

سهیلا
ساعت18:43---15 دی 1393
آنها ڪہ از دور نگاه میڪنند !


می گویند :تو چہ ڪم دارے ؟ هیچ !!!


و من باراטּ اشڪهایم را در ابر چشمانم پنهاטּ میڪنم


و با لبخند پوچے بہ نشانہ تایید سر تڪاטּ مے دهم ...


اما خود میدانم ڪہ هر گاه دروטּ خود را میڪاوم


بہ یک غم بزرگ میرسم ...



و آن غــــــــــــم نبودטּ تــــــــوست !!!



من در ڪنار همہ تـــــــــــو را ڪـــــــــــم دارم ..
پاسخ:...و من به سادگی تصمیم گرفتم که دوباره شاد باشم...:)


دوست داشتنی
ساعت12:22---15 دی 1393
دوست داشتنی دوست داره وبت لایک عالیه
منم موافقم با تبادل لینک
پاسخ:به لینکستون من خوش اومدی


حسین تنها
ساعت12:35---13 دی 1393
لایقشم هستی میدونم موفق باشی ممنون که لینک کردی عزیزم
پاسخ:فدات


حسین تنها
ساعت11:51---4 دی 1393
وبت هم مثله خودت عالیه عزیزم ممنون که بهم سر زدی گلم من لینکت میکنم موفق باشی گلم
فداتم
مواظب خودت وخوبیهات باش هم ولایتی
پاسخ:ممنون از تعریفتون هرچند که لایقش نیستم!!چاکریم(●*∩_∩*●)


atefeh
ساعت12:15---3 دی 1393
تنها چیزی که بهم قدرت تنفس میده اینه که :
.
.
امیدوارم بالاخره یه روزی یه جایی سرنوشتمون یکی بشه

پاسخ:♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡!!


atefeh
ساعت12:14---3 دی 1393
به بعضـــیام باس گفت :
.
.
.
.
خـــاص بودن تومـــغزت اتفاق میفته
وگرنه واسه خـــرم کروات بزنی خـــاص میشه ...!!((
والاااااااا
پاسخ:والا(◕‿-)


saeedsingle
ساعت13:49---28 آذر 1393
صبرصبرصبرصبرصبرصبرصبرصبرصبرصبر صبرصبرصبرصبرصبرصبرصبرصبرصبرصبر صبرصبرصبرصبرصبرصبرصبرصبرصبرصبر صبرصبرصبرصبرصبرصبر
ای خداااااااااااااااا

پاسخ:بی شک معجزه ای درراهست


rooz19
ساعت23:05---27 آذر 1393
سلام داداشی اپم

ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺑﻪ

ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ

ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﯽ که ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺮﻩ هوا ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺮﺩﻩ …
پاسخ:هی خدا بکشت گیتی!!همه بم میگن داداش دیگ


نگین
ساعت14:29---27 آذر 1393
سلام وبلاگ خوبی دارید......♥
خوشحال میشم به وب منم سر بزنید خواستید تبادل لینک هم انجام بدیم تا بازدید هر دومون افزایش پیدا کنه.موفق باشید
پاسخ:ممنونم


بهار
ساعت14:36---25 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

sahar
ساعت18:56---24 آذر 1393

پاسخ:(✿ ♥‿♥)


بهار
ساعت20:00---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

گیتی
ساعت17:00---21 آذر 1393
باامتحان فیزیکی که من مسببش شدم حتما روزهای خوبی درپیش خواهیم داشت اخه یکی نیست بگه آق فری من یه سوال پرسیدم امتحان داریم تو بگی آرهههه ینی توروحم بااین سوالام مگه نه؟؟؟؟؟
پاسخ:واس حفظ آرامشه محیط بدون شرح(◡‿◡✿)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 آذر 1393برچسب:, | 21:18 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |